متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

مهربانی ها
ساعت10:39---18 آبان 1393
ای داغدار اصلیِ این روضه ها بیا

صاحب عزای ماتم كرب و بلا بیا

تنها امید خلق جهان! یابن فاطمه

ای منتهای آرزوی اولیا بیا...

پاسخ: ای منتهای آرزوی اولیا بیا...


شهاب الدین
ساعت23:21---16 آبان 1393
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت
دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت
مانند مرده‌ای متحرک شدم بیا
بی تو تمام زندگی‌ام در عدم گذشت
میخواستم که وقف تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه که میخواستم گذشت
دنیا که هیچ، جرعه‌ی آبی که خورده‌ام
از راه حلق تشنه‌ی من مثل سم گذشت
بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده‌ایم
از خیر شعر گفتن،حتی قلم گذشت
تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم
یک گوشه بغض کرده،که این جمعه هم گذشت...
مولا شمار درد دلم بی‌نهایت است
تعداد درد من به خدا از رقم گذشت
حالا برای لحظه‌ای آرام میشوم
ساعات خوب زندگی‌ام در حرم گذشت...


Kh
ساعت9:00---16 آبان 1393

هديه روز جمعه يادي از حضرت دوست:
یامولانا یا صاحب الزمان

الغوث الغوث الغوث

(الغوث من جمیع الظلم)

ادرکنی ادرکنی ادرکنی

(ادرکنی حالی یا مولا،ادرکنی حالی)

الساعه الساعه الساعه

(ساعتی که دلم دلتنگی تو را می کشد)

العجل العجل العجل

(العجل فی فرج)





پاسخ: الساعه الساعه الساعه (ساعتی که دلم دلتنگی تو را می کشد)
متشکرم عزیزدلم...


نرگس
ساعت23:47---15 آبان 1393
سلام مهناز جان.آخخخخخ که چقدرذ شعرهات سوزناکن..همین الانم تو وب خانووم یه شعر خوندم و کلی گریه.
عزاداریات قبول خانم.خوبی عزیز جان؟
این دوروزه اصلا فرصت نکردم جایی برم ،کار زیاد بود تو خونه..ولی خیلی دلم روضه می خاست.
ممنون از شما و خانم.
شبت بخیر عزیز جان
پاسخ: سلام نرگس خانم عزیز. خوبید؟! رسیدن به خیر...
شعرها سوزناکن چون مصیبت اهل بیت سوزناک بوده! خیلی سوزناکتر از این که من حتی یه ذره ازش رو هم درک نکردم هنوز!!!!!
وباز هم وای از دل زینب......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, ] [ 15:21 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب